Underveis...

Wednesday, November 30, 2005

Førjul

Desember er en hyggelig og fin måned. Jeg får endelig til å velge min egen førjulsstemning og mine egne førjulsaktiviteter og ikke la meg rive med av kjøpepress og annet innholdsløst julepress. Jeg faller litt til ro når jeg blir konfrontert med så mye mas og uro at jeg MÅ kjenne på mitt eget ståsted. Bra. I A-bloggen har Kjetil Østli hatt et ganske ironisk innlegg om "Sutring om jul" som jeg ikke helt fikk med meg var ironisk før jeg ble oppmerksom på ingressen hans. Han kommer på en måte julesutrerne i forkjøpet og skriver et kjempesutreinnlegg for dem! Vet ikke helt om jeg likte det - var selv helt enig i all sutringen hans, men har som sagt funnet "min vei" mot en meningsfylt førjulstid. Tenketid, refleksjonstid.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home