Underveis...

Sunday, December 26, 2004

Jul på Høvik


Jul på Høvik
Nå er det under en uke igjen av 2004 - og jubileumsåret 2005 nærmer seg...
Hadde tenkt å lese :
Vindens skygge av Ruiz Zafón, Carlos , - men har hatt besøk, og vært på besøk og vært på tur og ikke hatt ro eller lyst til å sette meg ned med den. Har funnet fram noen skikkelige jentebøker av Marion Keyes som jeg har mer lyst til å lese! Har plutselig fått alt som er tankevekkende i vrangstrupen! Trenger litt lettvint humor akkurat nå...
Jeg har tatt noen fine bilder i dag - noen himmelbilder og noen bilder fra tur langs stranda mellom Båtstøjordet og Høvikodden. Når jeg finner ut hvordan (hvis det er mulig!) jeg kan legge ut flere bilder i samme Post skal jeg legge dem ut!
Fortsatt god julefri...

2 Comments:

At 1:25 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg har også planlagt å lese Vindens skygge. 2 ganger har jeg lånt den med meg hjem og startet, men så kommer jeg ikke videre. Hm, alle sier den er så fin. Siri

 
At 9:10 PM, Blogger Anne Birgit Gran Lindaas said...

Det hender at bøker som får mye positiv omtale ikke er noe å lese for akkurat deg...Så forresten et intervju med forfatteren av Vindens skygge og han var veldig opptatt av at enhver bok har en leser (eller fler) - men en bok "treffer" ikke alle. Han mente også at en bok som ikke treffer deg er det ingen skam å lukke, forlate og ikke åpne igjen. Gi den til en annen som kanskje kan ha glede av den. Jeg har lest to,tre eller fire sider i mange bøker og ikke fler...Enkelte steder i Europa har det forresten blitt en trend å legge en bok man har lest ut, på en kafe, på bussen eller T-banen slik at en annen kan finne den og lese den...Gjenbruk!

 

Post a Comment

<< Home